Általános Szerződési és Felhasználási feltételek - Dasyst
57
page-template-default,page,page-id-57,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered_from_content,columns-4,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok
Cégnév: Dasyst Kft.
Székhely: 2145 Kerepes, Mártírok útja 106.
Adószám: 23421929-2-13
Cégjegyzék szám: 13-09-148370
Kibocsájtó cégbíróság: Pest Megyei Bíróság mint cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: e-mail: mail@dasyst.hu; skype: marczell-office
Kapcsolattartó: Marczell Gábor
Telefonos elérhetőség: +3670-25-88-999

Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül lehetséges.
A megjelenített termékek kizárólag online, házhoz szállítással rendelhetőek meg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (27%), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válasszon másik terméket, ezt szintén helyezze a kosárba. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát a „Kosár megtekintése” menüpont alatt. A termék előtti „X” ikonra kattintva tételenként törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását vagy módosítását követően a szám beírása után nyomjon „enter”-t vagy kattintson a tételfrissítés gombra, így automatikusan frissül a kosár tartalma és ezzel együtt aktualizálódik a végösszeg.
3. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra.
4. Számlázási cím megadása. A mezők kitöltése kötelező, cégnévre kért számla esetén kérjük adja meg az adószámot is. Ügyeljen adatainak pontosságára!
5. A szállítási cím alapértelmezetten a számlázási cím, ha a szállítási cím eltér a számlázási címtől kattintson az “Szállítás másik címre” jelölőnégyzetre és adja meg az adatokat.
6. Válasszon szállítási módot. Kérjük vegye figyelembe, hogy a PostaPontra kért szállítás sokkal kedvezőbb szállítási költségű, mint a házhoz történő kézbesítés. Amennyiben PostaPontot jelöl meg szállítási módként, a megjelenő térképen válassza ki az Önnek leginkább megfelelő PostaPontot. Adja meg az irányítószámát és válasszon a legördülő listából átvételi pontot.
7. Válasszon fizetési módot, az előreutalás kedvezményesebb, az utánvétes fizetés az utánvétes díj összegét felszámolja.
8. Az adatok megadását követően a “Megrendelés Elküldése” gombra kattintva tudja leadni megrendelését. Megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban. A használati feltételeket el kell fogadnia, mielőtt véglegesíti rendelését, tegyen egy „pipát” a jelölő négyzetbe, ha egyetért a feltételekkel. A „használati feltételeket elfogadom” szövegre kattintva külön ablakban megjelenik a teljes szabályzat. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció! Bármelyik lépésre visszatérhet a folyamat során, vagy akár elölről is kezdheti.
9. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
10. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

A megrendelések feldolgozása, módosítása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-17 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában: e-mailben kerülhet sor.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

A megrendelt termék házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni utánvétel választása esetén.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.

Házhoz szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit a Posta MPL teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Házhoz szállítás díjszabása
A felsorolt szállítási díjak tartalamzzák a 27%-os Áfa-t.

PostaPontra történő szállítás esetén:

0-2 kg: 1.320.- Ft
2-5 kg:  1.470.- Ft
5-10 kg: 1.630.- Ft
10-20 kg: 1.850.- Ft

Háznál történő kézbesítés esetén:

0-10 kg: 1.870.- Ft

Utánvétes fizetés választása esetén mindkét szállítási módra a végösszeg szerint utánvétel díj kerül felszámításra:
0-50.000 Ft értékig: 390.- Ft,
50.001-500.000 Ft értékig: 1%, maximum 1.590.- FT.
“Banki előreutalás” választása esetén a rendszer nem számol utánvételi díjat.

Egyes termékeinket mérete miatt (pl. 110 cm-es antenna) kizárólag futárszolgálattal tudunk csak küldeni, a megrendelt mennyiség függvényében kérjen egyedi szállítási árat.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garancia
Termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 2145 Kerepes, Mártírok útja 106. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó 12 hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot az alábbi esetekben:
• olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
• szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
• olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

A vállalkozó az elállást követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
A teljes 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény megtekintése itt.

Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Erre a termék kézhezvételétől számított 14 naptári nap áll rendelkezésére. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása, tartozékainak megléte. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt.) Az elállás időpontját követő 14 napon belül a Dasyst Kft. a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Adatkezelés
A webáruház használata során a Dasyst Kft részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Dasyst Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Dasyst Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Dasyst Kft. kizárólag a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán személyes adat nem kerül rögzítésre, a vásárláshoz nincs szükség regisztrációra, illetve webáruházunk nem küld hírlevelet!
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Dasyst Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalással (előre utalás) és utánvéttel történő fizetési módra. Banki átutalás választása esetén díjbekérőt állítunk ki a megrendelés alapján, melyet elektronikusan küldünk el a megrendelő e-mail címére. A díjbekérőn található bankszámlaszámra kell átutalni a végösszeget. Az utalás beérkezésekor állítjuk ki a számlát és ezt a csomaggal együtt küldjük el a megrendelőnek. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás